ORGANIC SWEETS BAZAR

deserturi RAW (nepreparate termic)

ingrediente 100% naturale

duminică, 23 decembrie 2012

Tort cu ciocolata si cocos


Blatul :

- fulgi din nuca de cocos ( proaspat razuita de la o nuca ) - un castron
- ulei de cocos bio ( eu am de la Rapunzel) - 2 linguri topit la bain marie la 40 de grade
- fulgi de migdale sau migdale 150g
- caise deshidratate - 8 bucati taiate
- miere 2-3 linguri
- cacao  2 linguri

Se introduc migdalele si fulgii de cocos in robotul cu lama in S si se macina bine cam 1-2 minute , se adauga caisele deshidratate , apoi mierea si 2 linguri de cacao cruda bio sau pudra de roscoave .... "aluatul" lipicios se pune intr-o forma de tort cu margini detasabile cu diametrul de 16 cm si se niveleaza cu o lingura uda sau cu degetele ... Inainte sa pun aluatul am uns forma de tort cu putin ulei de migdale si am presarat fulgi de cocos pe fundul tavii si pe margini.

Crema de cocos:

- 200g caju hidratat in apa plata pentru minim 2 ore sau peste noapte
- apa de cocos de la nuca
- ulei de cocos 6 linguri
- unt de cacao bio 6 linguri
- miere sau sirop de agave 3-4 linguri ( sau cat vrei de dulce)

Se pune caju-ul in blender , se acopera de apa de cocos+ apa plata si se mixeaza bine vreo 2 minute pana se preface intr-o crema super fina...se mai adauga apa daca e nevoie ...se adauga untul de cacao si uleiul de cocos si mierea si se mai mixeaza putin ... jumatate din crema rezultata se toarna peste blat si se introduce la congelator cat sa se intareasca putin.

Crema de ciocolata

- se adauga 3 linguri de cacao sau pudra de roscoave

jumatatea din crema de cocos ramasa se mixeaza in blender cu cacao si se toarna peste crema alba intarita .... se baga tortul in congelator peste noapte . Se orneaza cu fulgi de cocos . Eu am taiat si o steluta/inima din nuca ptr decorare.
 Se scoate din congelator cu minim 1 ora inainte de a fi consumat ( se tine afara sau in frigider)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu