ORGANIC SWEETS BAZAR

deserturi RAW (nepreparate termic)

ingrediente 100% naturale

miercuri, 17 octombrie 2012

Tort cu afine

Ingrediente blat:
250 gr migdale decojite
100 gr curmale
2 linguri ulei de cocos
50 grame fulgi de cocos bio
3 linguri apa
2 lg miere

Am pus in robot migdalele si am apasat functia pulse pana cand s-au transformat in faina. Am adaugat curmalele, uleiul de cacao, fulgii si vreo 3 linguri de apa.
Am luat o forma de tort de 22 cm diametru pe fundul careia am pus o foaie de copt si am rasturnat blat. Cu degetele am apasat si am format blatul cu o lingura umezita si am dat la rece pana la prepararea cremelor.

Crema mov:
200 gr caju hidratat doua ore
4 linguri de ulei de cacao
zmeura 100 g
afine 200g
4 linguri de miere

Zmeura si afinele se blenduiesc
caju se marunteste in blender cu zeama de zmeura si afine...cand devine o crema fina se adauga mierea, uleiul de cacao.

Crema alba:
200g de caju
4 linguri ulei cacao
turmeric 1 lingura (daca vrei sa devina galbena)
2 portocale facute suc

Mai intai am stors cele 2 portocale. Mi-au iesit cat 200 ml suc. Apoi am pus sucul in blender impreuna cu caju-ul. Sucul trebuie sa acopere putin nivelul caju-ului. Si am procesat din vreo 2 minute, pana cand caju-ul s-a transformat intr-o crema fina... Am adaugat mierea,turmericul, vanilia, si uleiul de cacao.

Se da la congelator pana a doua zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu